Doskonaląc procesy związane z produkcją oraz sprzedażą urządzeń do pomiaru temperatury oraz wzorcowaniem czujników temperatury tworzymy fundamentalne podstawy rozwoju prowadzonej działalności, konsekwentnie utrwalając swój, jak i wizerunek Grupy Guenther, jako wiarygodnego i kompetentnego partnera przestrzegającego etycznych i prawnych reguł prowadzenia biznesu oraz spełniającego wszystkie przynależne wymagania.
Świadomi konieczności ciągłego identyfikowania oraz zapewnienia potrzeb i oczekiwań Klientów, dbamy o staranne wywiązywanie się z przyjętych zobowiązań, rozwijając jednocześnie partnerskie relacje z kontrahentami oparte na wzajemnych korzyściach i poszanowaniu interesów.
Pełna znajomość wymagań klientów co do zakresu usługi i parametrów jakościowych wytwarzanych i/lub dostarczanych wyrobów, jak również zapewnienie naszym kontrahentom satysfakcji z kontaktów z nami, implikuje możliwości pozyskiwania zamówień na miarę naszych zamierzeń.
Zarządzanie procesami kształtującymi jakość naszych usług, ich monitorowanie i pomiary stanowią podstawę zapobiegania problemom oraz doskonalenia metod działania w każdym obszarze naszej organizacji współuczestniczącym w realizacji postanowień Systemu Zarządzania Jakością opartego na wymaganiach normy PN-EN ISO 9001:2015.
Doceniając znaczenie systemowego podejścia do zarządzania, deklaruję osobiste zaangażowanie w systemowe działania na rzecz zabezpieczania skuteczności realizacji niniejszej polityki, w tym zapewnienie przestrzegania wszelkich obowiązujących wymagań i doskonalenie rozwiązań postrzegając w tym uzyskanie sukcesu ekonomicznego i rynkowego.
wyd. IV, Wrocław, 22 sierpień 2022 r.
Guenther Polska Sp. z o.o.
Ul. Wrocławska 27C
55-095 Długołęka
woj. dolnośląskie
Polska
Tel.: 00 48 71 352 70 70
Fax: 00 48 71 352 70 71
E-mail: biuro@guenther.com.pl